ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A jelen Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet, valamint a hatályos egyéb vonatkozó jogszabályok figyelembe vételével, magyar nyelven készült.

 

Az eladó adatai:

Aspen Home Kft.

2120 Dunakeszi Martinovics utca 19.

Cégjegyzék szám: 13-09-146779

Kibocsátó: Fővárosi Bíróság Cégbírósága

Adószám: 23335633-2-13

Postázási cím: Aspen Home Kft. 2120 Dunakeszi Martinovics utca 19.

 

Elérhetőségek:

Web: www.grillandfire.hu

Email: info@grillandfire.hu

Tel.: +36-30450-6226

Kapcsolattartó: Pósa Viktor ügyvezető

 

Tárhelyszolgáltató:

NLG-System Bt.

2135 Csörög Homokbánya utca 26.

Web: www.nlgsys.net

Email: info@nlgsys.net

Tel.: +36-26-502-450

 

 

 

Az Aspen Home Kft. kizárólag az alábbiakban megadott általános üzleti feltételek szerint értékesít, amelyet a megrendelő, az általa küldött megrendeléssel elfogadottnak tekint. Ettől eltérő feltételeket, kizárólag abban az esetben áll módunkban elfogadni, amennyiben azt írásban visszaigazoltuk. Az Aspen Home Kft.-nek küldött megrendelés az ügyfél számára kötelező érvényű. A szerződés nyelve magyar. Az eladó nem vállal felelősséget azon tévedésekért, melyet a megrendelő a megrendelés során követ el. Az adásvételi szerződés létrejötte kötelező jellegű, a szerződéses kapcsolat a szerződő felek között megkötött adásvételi szerződés alapján jön létre, melyhez a weboldalon véglegesített rendelés szükséges. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

 

Árak

Az árak tartalmazzák a törvényben előírt általános forgalmi adót. A feltüntetett árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. Az esetlegesen - a terméktől függően szükséges - szerelés, üzembe helyezés költségei külön kerülhetnek felszámításra. A weboldalon szereplő valamennyi terméknél az árváltoztatás jogát fenntartjuk!

 

Fizetési feltételek

Átutalással, vagy készpénzben történő fizetés esetén a megvásárolt tételeket kérjük előre kifizetni, csak a vételár beérkezése után kerülhetnek kiszállításra vagy bemutatótermünkben személyes átvételre. Amennyiben a megvásárolt termékek ellenértéke, az áru raktárunkba való megérkezést igazoló értesítés után 10 naptári napon belül nem érkezik meg számlánkra, az adott ügyfél vásárlását töröljük. Rendelésre hozott termékeink esetén minden esetben 50% előlegbekérő számlát küldünk a megrendelés megerősítése érdekében.

 

Személyes átvétel a bemutatótermünkben

A bemutatótermünkben történő átvétel előzetes időpont-egyeztetés alapján történik, minden esetben a telefonos visszaigazolást követően. Amennyiben ezt az átvételi módot választja, az áru átvételére a megrendelés visszaigazolását követő 1 - 15 munkanapon belül van lehetősége. Bemutatótermünkben csak készpénzes fizetésre van lehetőség. Címe: 2120 Dunakeszi Martinovics utca 19. Bemutatótermünk csak és kizárólag előzetes egyeztetést követően látogatható, állandó nyitva tartással nem rendelkezik.

 

Kiszállítás

A webáruházban megrendelt termékeket az Aspen Home Kft. saját maga szállítja házhoz, ill. szerződött partnere, a DPD szállítja házhoz, internetes elérhetőségük: www.dpd.hu. A raktárról szállítható termékeket a megrendelést követően 1-2 munkanap alatt kiszállítjuk. Amennyiben nincs raktáron a megvásárolt termék vagy termékek egyike, úgy felvesszük a Vásárlóval a kapcsolatot és egyeztetjük a megrendelés további menetét. A szállítás munkanapokon, 8-18 óra közötti időintervallumban, a honlapunkon megrendeléskor megjelölt címre történik. A kézbesítés költségét bruttó 15.000 Ft feletti megrendelés esetén cégünk átvállalja, ez alatti megrendelések esetén a házhoz szállítás díja bruttó 2000 Ft. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban megkísérli a kiszállítást, ennek költségét cégünk átvállalja. Tájékoztatjuk tisztelt vásárlóinkat, hogy a házhoz szállítás minden esetben a rendelés során megadott házszámig történő sérülésmentes kiszállításra vonatkozik. Az esetleges emeletre történő feljuttatást, beüzemelést a szolgáltatás nem tartalmazza. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen rögzítésre kerül. Az ebből fakadó kellemetlenség elkerülése végett kérjük, hogy a csomag tartalmát még a futár jelenlétében szíveskedjenek ellenőrizni!

 

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999.(II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog. Ilyen esetek az alábbiak: Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ. Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén. Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta. A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére. A 17/1999.(II. 5.)Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény további részletei: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor

 

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, az utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (Például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt.) A termék visszaérkezését követő harminc napon belül az Aspen Home Kft. Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. 

 

Csak eredeti csomagolású, nem sérült cikkeket veszünk vissza, ill. cserélünk ki. A visszaküldött, kifizetett áru megrendelési értékét átutaljuk bankszámlájára. Visszalépés esetén a vevő köteles kifizetni a csomagszolgálat teljes szállítási díját, ill. a csomagküldési díj elszámolásra kerül. A fogyasztóvédelmi törvény szerint a visszalépés joga alól kivétel nincs.

 

A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek:

A Kereskedő kizárólag sérülésmentes, hiánytalan termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. Amennyiben a fogyasztó a terméket nem csak kipróbálta, hanem ezen felül is használták, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozunk a vállalkozás felé. Olyan termékek esetében, ahol a  Fogyasztó felbontás után nem gyakorolhatja az elállási jogot (ceruza elem, baby elem, akkumulátor folyadék stb.) a termék gyártói csomagolásának megrongálása, összefirkálása is termékrongálásnak számít.  

A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 29. § (1)-nek alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát az alábbi esetben:

29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.

 

 

Sztornó

Ha megrendelését sztornírozni szeretné, kérjük, időben közölje ezt velünk. Ha az áru még nem került kiküldésre, Önnek nem keletkeznek költségei a sztornírozáskor. Ha az áru már úton van, vagy már meg is érkezett Önhöz, azt sztornírozás esetén Önnek vissza kell küldenie hozzánk, és köteles kifizetni a teljes csomagküldési díjat. 

 

Garancia

Valamennyi árura 12 hónap garanciát vállalunk. A garanciális igények minden esetben az általunk kibocsátott számla felmutatása ellenében kerülnek teljesítésre, külön garanciajegyet csak néhány esetben mellékelünk. Az áru átvétele után azokért a meghibásodásokért, melyekre a garancia egyébként érvényes, de a vevőnél külső behatások, illetve nem rendeltetésszerű használat következtében keletkeztek, az eladó nem vállal felelősséget. Illetékes bíróság a szerződéses viszonyból származó valamennyi jogvita tekintetében a felek kikötik és alávetik magukat a Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve-amennyiben az eljárás megyei bírósági hatáskörbe tartozik- a Fővárosi Bíróság kizárólagos illetékességének. Az itt nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.S.) számú Kormányrendelet szabályai az irányadóak.

 

Egyéb

Az ajánlatokban, katalógusokban, prospektusokban, árlistákon, képeken és rajzokon, valamint egyéb dokumentumokon megadott adatok az áru méretére, súlyára, árára, színére vonatkozóan tájékoztató jellegűek. Termékeink műszaki továbbfejlesztésével illetve megszűntetésével kapcsolatos jogunkat fenntartjuk!

 

Hibás teljesítés, szavatosság, jótállás

A Kereskedő hibásan teljesít, ha a szolgáltatott dolog a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott minőségi tulajdonságoknak. Az ellenkező esetben annak bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül felismert hiba a teljesítés időpontjában már megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.

 

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön Kereskedő hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő....7, de legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a ....8 vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

A jótállás időtartama - egyes tartós fogyasztási cikkek esetén – egy év, mely az áru Vásárlónak történő átadásával kezdődik. A jótállás egyéb feltételeit a termékre vonatkozó Jótállási jegy tartalmazza. A jótállási igény, jótállási jeggyel és a vásárlást igazoló számlával együtt érvényesíthető, mely az áruval együtt kerül átadásra a Vásárló számára. A Vásárló a kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti. A kijavítás során csak új alkatrész kerülhet beépítésre. A jótállás időtartama a javítás időtartamával meghosszabbodik.

A Kereskedő bizonyos termékek esetén, a jogszabályban meghatározott jótállási időn túl is vállalhat jótállási kötelezettséget azzal, hogy az ilyen, jogszabályban meghatározott időn túli jótállással értékesített termékek körét, illetve a jogszabályban meghatározott időn túli jótállás feltételeit maga határozza meg.

Vásárló kifogásait a Kereskedő üzleteiben érvényesítheti.

 

Amennyiben okozati kárigény merül fel, abban az esetben a jármű megbontása előtt 72 órával értesíteni kell a Kereskedőt, hogy a megbontásnál a Kereskedő vagy a gyártó képviselője részt vehessen, és az eseményt dokumentálhassa. Ellenkező esetben az okozati kárigény nem érvényesíthető.

 

A felelősség korlátozása

A Kereskedőtől az interneten történő vásárlás feltételezi a Vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátinak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai adottságokra és a felmerülő hibákra.

A Kereskedő semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt körülményekért, tényekért, bármilyen okból is jelentkeznek, ill. következtek be:

az Interneten küldött és/vagy fogadott, nem a Szolgáltatótól származó bármilyen adat okozta problémákért;

az Internetes hálózat bármilyen működési hibájáért, ami megakadályozza webáruházának akadálytalan működését és a vásárlást;

bármilyen adatvesztésért;

bármely, a folyamatban alkalmazott szoftver nem megfelelő működésének következményeiért;

a szolgáltató hálózatban bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményeiért.

A Kereskedő bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja a jelen oldalakon található anyagokat vagy a bennük feltüntetett termékeket és árakat.

A Kereskedő nem felelős az árazási vagy egyéb hibákért, és fenntartja a jogot a félreértésen alapuló megrendelések törlésére.

Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállal. A termékek paraméterinek eltérése esetén a gyártó hivatalos oldalán közzétett paraméterek érvényesek. Az árlistát és a készlet jelzését naponta frissíti, de annak mindenkori tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállal.

 

Adatok kezelése

Kereskedő a Vásárló személyes adatainak felhasználását, kezelését a webáruházban közzétett Adatvédelmi szabályzatban rögzítette, aminek megismerését és elfogadást a Vásárló az ÁSZF elfogadásának tényével igazolja.

 

Panaszkezelés

Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:
Levelezési cím: Aspen Home Kft.
Telefonszám: +36-30-450-6226

Email cím: info@grillandfire.hu

Az e-mailben vagy postai úton elküldött panaszra legkésőbb 14 napon belül kötelesek vagyunk írásban válaszolni, és ha a panaszt nem tartjuk jogosnak, kötelesek vagyunk azt  megindokolni. Az üzletben közölt szóbeli panaszt a Kereskedőnek haladéktalanul ki kell vizsgálnia, és ha nem fogadja el igényünket, akkor köteles a panaszról jegyzőkönyvet felvenni, majd azt 14 napon belül érdemben megválaszolni.

Minden szerződéssel kapcsolatos jogvitában – békéltető testülethez vagy bírósághoz is lehet fordulni.

A termék meghibásodása esetén az általános garanciális és szavatossági szabályok alapján első körben javítás vagy kicserélés követelhető, másodlagosan pedig árleszállítás is kérhető.

A vásárló a kifogásaival, panaszaival az alábbi szervezetekhez fordulhat:

​Fogyasztóvédelmi hatóság:

A fogyasztok a fogyasztóvédelmi panaszaikat a lakhelyükhöz legközelebb eső illetékes járási hivatala fogyasztóvédelemmel foglalkozó munkatársainál jelentetik be.  A panasz elbírálását követően szükség esetén lefolytatják a hatósági eljárást. A másodfokú hatósági feladatok – amelyeket korábban az NFH látott el – országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatalhoz kerültek. A járási hivatalok listája az alábbi linken található: http://jarasinfo.gov.hu/ 

Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

 

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.

A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.

Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.

Záró rendelkezések

Az ÁSZF feltételeket a Kereskedő – a vonatkozó hatályos magyar jogszabályi rendelkezésekkel összhangban - egyoldalúan jogosult megváltoztatni, módosítani és/vagy kiegészíteni. A módosított ÁSZF az internetes honlapon való közzététel napján lép hatályba. A Kereskedő internetes honlapját látogató vásárlók kötelesek rendszeresen tájékozódni jelen ÁSZF módosításai tekintetében. Amennyiben a vásárló a jelen ÁSZF módosításának hatálybalépését követően továbbra is látogatja az oldalakat és megrendelést ad le, azt a Kereskedő jogosult úgy értelmezni, hogy a vásárló az ÁSZF módosítását elfogadta.

 

DUNAKESZI, 2020. augusztus 18.